В Україні стрімко розвивається внутрішній туризм, то ж зростає конкуренція на ринку надавачів послуг, тих хто готовий приймати гостей. І якщо вже гість вирішив обрати відпочинок на селі, а саме на території приватної садиби, не в готелі, то власнику оселі важливо донести свою пропозицію до покупця.

Як цього досягнути?

Звичайно, це можна зробити через різні каталоги, довідники, передати інформацію через знайомих, розмістити оголошення на вокзалі, чи в путівниках. Але сьогодні це слід робити в мережі Інтернет. Про можливості онлайн маркетингу, соціальні медіа та інші інструменти, ми ще поспілкуємось. Сьогодні читайте про те, з чого складається сайт для власників садиб.

Власник садиби звичайно може собі позволити зробити власний сайт. Це інвестиція, яка наблизить туристів до нього. Сайт садиби повинен бути зручним, що дозволить потенційним клієнтам отримати перше знайомство з вашою садибою, перевагами, сайт повинен виділяти вас серед конкурентів та спонукати покупця придбати ваші послуги – проживання.

Щомісяця люди шукають пропозиції: куди поїхати, де зупинитись, що робити, що побачити, плануючи власний відпочинок. Чому б вашій садибі, господарству не бути серед тих пропозицій, які знайде потенційний гість?

Як зробити якісний сайт для приватної садиби?

Вам в цьому можуть допомогти спеціалісти, друзі, знайомі що розробляють сайти. При бажанні, разом з програмістом, ви за тиждень можете вже мати гарний сайт, який може виконувати функції вашої онлайн візитівки. Але для цього ви маєте підготувати опис вашої садиби та дати якісні фото.

Про що писати на сайті?

Перш за все, сайт має мати структуру. І про це у вас спитає програміст. Спробуйте уявити собі, що процес побудови сайту теж потребує планування, побудову структури, дизайн. Це як проектування будинку. Все це, за умови якісного виконання робіт полегшить вашим потенційним гостям знайти вас швидше, допоможе їм зрозуміти, що ви пропонуєте, та врешті решт замовити саме вашу послугу.

Якою є структура сайту?

Структура повинна бути зрозумілою для читача, що б він міг отримати всю необхідну інформацію. Ви можете розкрити наступну інформацію:

Щоб більш чітко зрозуміти, про що писати на сайті садиби, перегляньте наступні поради. Пам’ятайте, інформацію слід подавати так, що її могли зрозуміти усі категорії читачів. Сайт повинен бути інформативним, так, що б ваші клієнти знайшли відповіді на можливі питання, що виникають при обранні проживання на селі, та розуміли, яким чином замовити послугу.

Розділи сайту:

–              Головна сторінка. Про приватну садибу – подайте максимально якісну інформацію про приватну садибу. Ваша ціль привернути увагу туриста якісними фотографіями що демонструють рівень сервісу, закликом, текстом, та пропозиціями. Додайте інформацію про те, де ви знаходитесь, як до вас найкраще доїхати.

–              Бронювання послуг. Сьогодні є прості технічні рішення, які дозволять вам ефективно задовольнити бажання туристів забронювати у вас послугу проживання, через сайт. Дайте таку можливість клієнту. Ви одразу про це дізнаєтесь, вам прийде повідомлення на електронну пошту, телефон. То ж ви зможете переговорити з потенційними туристами, та завершити угоду.

–              Проживання. Це надзвичайно важливий розділ сайту для гостей приватної садиби. Адже у номерах, вони будуть проводити значну частину свого часу, перебуваючи в садибі. Детально опишіть кожну кімнату садиби, з чого вона складається. Опишіть сан вузол. Вкажіть що входить в умови проживання, та яка вартість. Використовуйте лише якісні фотографії.

–              Послуги. Детально опишіть які послуги можете надати та їх вартість. Наприклад: ви можете надати послуги трансферу, можете забрати та привезти гостей з вокзалу? Напишіть про це. Є можливість замовити лазню, похід, екскурсію, дегустацію продукції? Напишіть про це.

–              Околиці. Розмістіть інформацію про цікаві місця поруч з садибою: пам’ятки природи, архітектури, музеї, парки, туристичні маршрути. Дайте їх фото та поради, як доїхати.

–              Харчування. Опишіть інформацію, як туристам харчуватись у садибі. Покажіть місце для прийому їжі, що входить у послуги: електро плита, наявність холодильника, посуд, вкажіть де можна купити продукти харчування та інше. Покажіть на якісних фотографіях простір для харчування та приготування їжі. Якщо поруч є кафе, ресторан, яке ви рекомендуєте – напишіть про це теж.

–              Спеціальні пропозиції. Маєте рішення для індивідуального чи колективного проживання? Напишіть про це. Туристи шукають готові рішення.

–              Новини. Тут ви можете інформувати гостей про те, чим живе ваша садиба.

–              Контакти. Дайте відповідь на питання як вас краще знайти, щоб турист оцінив вигідність місця розташування, додайте карту для кращого візуального сприйняття.

Пам’ятайте, що власний сайт, це не лише ефективний засіб реклами приватної садиби, але й засіб підтримки її іміджу.

Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Залишити коментар

avatar
  Підписка  
Notify of