Маркетинг садиби

Маркетинг садиби, це робота з бажаннями покупців, направлена на створення, просування та реалізацію послуг та продуктів сільського туризму клієнтам з метою отримання прибутків.

Навчимо технології задоволення потреб клієнтів з метою отримання прибутків сільської садиби.

Як результат, ви отримаєте комплекс знань та інструментів під власну сільську садибу, направлений на пошуки потенційних клієнтів, завоювання довіри, зростання зацікавлення у ваших послугах, продуктах, відмінностей від конкурентів, а також методи, що здатні задовольнити та закрити «болі» клієнта.

Послуги з маркетингу для сільської садиби

  1. Розробка стратегії маркетингу та дорожньої карти сільської садиби
  2. Дослідження ринку, конкурентів, ресурсної бази
  3. Сегментація ринку та побудова портрета потенційного клієнта
  4. Аналіз та оцінка об’єкта, його послуг та продуктів
  5. Розробка унікальної торгової пропозиції (УТП)
  6. Аналіз наявних каналів комунікації, побудова комунікаційної стратегії садиби
  7. Розробка програми просування, спеціалізованих заходів, акцій згідно з сезонами
  8. Розробка програми лояльності для клієнтів та цільових груп садиби
  9. Технічні рекомендації для роботи вебсайту, онлайн маркетинг, SMM, продаж
  10. Розробка рекламної кампанії згідно з задачами, сезонності
  11. Підбір та розробка маркетингових програм для співпраці садиби з партнерами
  12. Розробка технічних завдань для фото та відеоматеріалів, промоційних публікацій, як на власному сайті, так і на тематичних інтернет ресурсах
  13. Розробка моделі взаємодії та співпраці з лідерами громадської думки, блогерами, журналістами, туроператорами, гідами екскурсоводами
  14. Розробка ексклюзивного туристичного продукту на основі ресурсної бази садиби
  15. Розробка рекламних матеріалів
  16. Розробка PR концепції сільської садиби: публікації, інтерв’ю, коментарів
  17. Рекомендації, щодо участі садиби у публічних заходах (офлайн та онлайн)
  18. Розробка точок дотику з клієнтами, формування їх прихильності та відданості
  19. Моделі участі, ініціювання партнерських проєктів та програм
  20. Модель управління маркетингом сільської садиби.

Ви можете записатись на консультацію, чи тренінг “Маркетинг у сільському туризмі” (анонс буде оголошено додатково).