Як їх продати дорого? Відчуття та спогади, це те, що не псується, це те що ми купуємо та веземо з подорожі та мають чіткий вплив на доходи сільського туризму.

Як їх продати дорого? З чого починати та, що саме потрібно робити? Як зробити спогади стійкими. Про це “Школа сільського туризму” розповідає під час наших консультацій та тренінгів. Але деякі аспекти розкриємо в публікації. Отже.

Основна задача маркетингу – створити образ, що викликає довіру. Довіру та бажання споживати ваш продукт, послугу. Дуже часто господарі сільських садиб ігнорують маркетинг, та уникають використання його принципів.

Під час консультацій, тренінгів завжди, серед питань, які обговорюємо, питання дизайну споживацького досвіду, вражень та спогадів туристів. У внутрішньому туризмі України, на територіях за межами великих міст, та тих, що є менш популярними, цільова аудиторія, на яку варто орієнтуватися у розвитку сільського туризму – 80% турпотоку складають люди, що живуть в радіусі 300-500 км.

Якщо ви звернете увагу на тих, хто живе поблизу – це і будуть ваші потенційні туристи.

Але давайте подумаєте про те, які саме спогади турист забере з собою, після відвідування вашої садиби, адже це має прямий вплив на доходи сільської садиби.

У проектуванні нових та доробці вже готових послуг, тур продуктів, ми повинні фокусуватись на задоволення потреб кінцевих споживачів. Адже вони приймають рішення, щодо його купівлі. В туризмі продають емоції, саме вони залишаються з нами, ними ми керуємось у певні моменти, коли даємо рекомендацію, чи навпаки, застерігаємо від дії.

Ці з одного боку прості та зрозумілі компоненти комплексу маркетингу часто є ключовими у питанні позиціювання та просування території, коли у вас питають, а в чому саме унікальність? Чому варто приїхати? Що саме слід спробувати?

Чому хтось не лише може, а й робить, працює над дизайном, контентом для соціальних медіа, наповнює сайт, розробляє нові послуги та продукти для своїх туристів. А хтось ще на щось чекає, та шукає причини. Беріть та робіть, створюєйте цінності, тоді буде бажання відвідати, приїхати до вас.

Дуже важливо думати не лише про перше враження клієнта, але й про його спогади. Це справді дуже цікаво, коли занурюєшся не лише у психологію але й реальне проектування поведінки гостей.

Що це дає? Це все формує лояльність та посилює аргументи при продажі ваших послуг. Пам’ятайте, у вас є лише один шанс продати перше враження. Зробіть це відповідно.

Коли почують про вас, вашу послугу, ваше місце, ваші продукти та послуги, то ваша назва повинна викликати довіру у клієнта. У клієнта не має бути жодного сумніву, що ви зможете задовольнити його потребу.

Клієнт згадуючи назву вашої сільської садиби, чітко знає, що ви це зробите якісно, в терміни, за вартість про яку домовились. Слідкйте за оновленнями.

Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Залишити коментар

avatar
  Підписка  
Notify of