Як розкрутити сільську садибу? Як власнику садиби це зробити?

Гості обирають для проживання ті сільські садиби, яким перш за все довіряють туристи. Якщо немає згадок про вашу садибу в мережі інтернет, немає відгуків на картах Google, відсутній сайт, немає активності у соціальних медіа, вам потрібно це виправити.

Клієнтами сільської садиби є як індивідуальні гості, так і певні групи, при чому це може бути й родина, але кожен з гостей має свої потреби, які на їх думку заклад розміщення мав би задовольнити. Рекомендуємо це враховувати, при створенні комунікаційної стратегії сільської садиби. Ключові завдання:

  • паралельно розвивати усі канали комунікації сільської садиби (сайт, карти Google, соціальні медіа, блоги, месенджери)
  • регулярно поновлювати інформацію, з врахуванням багатьох факторів та обставин, як то сезонність чи власні події, послуги;
  • надання ту інформацію, яку шукає клієнт.

Пам’ятайте про своїх гостей та їх потреби. Подумайте над тим, коли та яку інформації поширювати через соціальні медіа, розсилки на електронну пошту, листи чи повідомлення постійним клієнтам. До прикладу:

  • Гості можуть приїхати родиною. Ключовим є їх потреби та потенційні запити (додаткові послуги). Якщо гостей декілька осіб, коштів вони витрачають більше. Через це будуть потребувати інформацію, про послуги з організації дозвілля у вашій місцевості (це можливість для вас, чи ваших партнерів сформувати пропозиції та запропонувати їх, через канали комунікації). Якщо у групі гостей є малі діти, подбайте про дозвілля у вечірній час чи на випадок поганої погоди, це можуть бути настільні ігри, майстер-класи, покажіть свою готовність та спроможність запропонувати альтернативні рішення;
  • Довготривале перебування. У наш час гості дуже часто проводять багато часу у сільській садибі, це пов’язано як з періодом після карантину, так і з періодом війни в Україні. Деякі клієнти довготривало орендують житло, що з одного боку створює передумови завантаження сільської садиби, з іншого боку породжує питання додаткових послуг та рішень, організації дозвілля. Будьте готові до цих запитів та пропонуйте рішення.
  • Перелік послуг сільської садиби. Ключовим тут є партнерства у селі (місцеві колективи, майстри та умільці, фермери, музеї та інші об’єкти), що можуть увійти у програми відпочинку та дозвілля. Все це слід регулярно висвітлювати через ваші канали комунікації. Це можуть бути й послуги прокату спорядження (велосипеди, човни, намети), екскурсійні послуги, тури та походи, анімаційні програми, дегустації та майстер-класи. Це те, що дозволить збільшити доходи власника сільської садиби та задовольнить потреби клієнтів.

Читайте також по темі:

Маркетинг садиби

Вебсайт для садиби

Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Залишити коментар

avatar
  Підписка  
Notify of