SMM у сільському туризмі

SMM у сільському туризмі – один з інструментів, що дозволяє формувати привабливість сільської садиби, взаємодіяти з цільовими групами клієнтів та партнерів.

Що потрібно знати про SMM у сільському туризмі? Отже, SMM це:

  • Це технологія, процес взаємодії та системного залучення уваги цільових груп, до послуги чи продукту, через використання соціальних мереж
  • Це комплекс дій, що дозволяє організувати роботу з просування вашого бізнесу, бренду у соціальних мережах, які читає ваша цільова аудиторія.
  • Інструмент, що дає переходи на сайт, ознайомлення з компанією чи купівлі товару безпосередньо на сторінці.
  • Соціальні медіа, як канал просування послуг та продуктів.

Які соціальні мережі, популярні в Україні? ТОП 7 соціальних мереж, що можуть допомогти власнику сільської садиби:

  1. Facebook
  2. YouTube
  3. Instagram
  4. Telegram
  5. TikTok
  6. Twitter
  7. LinkedIn

На наших тренінгах, ми навчаємо:

  • як ефективно використовувати кожну з соціальних мереж
  • як формувати план публікацій на тиждень, місяць, квартал, та не заплутатись
  • де брати ідеї та як створити дизайн самостійно.

Чому важливо використовувати соціальні мережі в роботі сільської садиби?

Хтось скаже, навіщо це нам, або у нас немає часу, хтось їх ненавидить, але є ті, хто успішно їх використовує та отримує від них максимум:

  • отримує нових клієнтів та взаємодіє з постійними
  • використовує, як джерело актуальних новин
  • знаходить там партнерів та друзів, однодумців
  • формує репутацію бренду садиби
  • Стає джерелом інформації для медіа.

Якщо вас цікавить відповідь на запитання:

  • Як правильно оформити профіль сторінки у соціальних медіа?
  • Про що писати, у діяльності сільської садиби?
  • Як ефективно взаємодіяти з коментарями та відгуками?
  • Як отримати клієнтів та збільшити продажі?

Ви можете записатись на консультацію, чи тренінг “SMM у сільському туризмі” (анонс буде оголошено додатково).