PR та брендинг у сільському туризмі

PR та брендинг у сільському туризмі – розкажемо про те, як бути на слуху та у списку рекомендованих, як збільшити кількість згадувань у медіа та прихильність клієнтів.

Жоден бізнес, у тому числі й сільська садиба, не може успішно функціонувати без ефективної та продуманої PR-стратегії, що дозволить сформувати імідж та репутацію не лише сільської садиби, її господаря чи послуг, які вона пропонує, але й громади, де вона розміщена.

Розробляємо індивідуальні PR-стратегії для сільських садиб, виробників регіональних продуктів, прописуємо концепції брендів.

Якщо вас цікавить відповідь на запитання:

  • Як змусити медіа, блогерів говорити про сільську садибу
  • З чого складається PR-стратегія
  • Як стати брендом та що це дасть
  • Як управляти комунікаціями та брендом сільської садиби

Ви можете записатись на консультацію, чи тренінг “PR та брендинг туризмі” (анонс буде оголошено додатково).