Як зробити можливість стати ближче до зірок трендом та до чого тут астрономічний туризм? Дізнайтесь більше у нашій публікації.

Розвиток внутрішнього туризму України активно розвивається, люди шукають можливість куди поїхати та що побачити. Як за рахунок астрономічного туризму у 2021 році підвищити інтерес до вашого бізнесу, громади?

Ловіть ідею на мільйон. Все просто, заробляйте на небі. За рік, ми маємо десятки астрономічних явищ. Одне з них персеїди.

Це цікава та захоплююча історія про минуле, про комету та її хвіст, про енергетику та вражаючі емоції. Ви знаєте, що люди полюбляють історії.

Кому підійде дана ідея?

  • Звичайно це ідея для бізнесу, починаючи від сільських садиб, готелів, до закладів харчування, екскурсоводів, туроператорів
  • Для територіальних громад? Так, ви можете розповідати, що на території саме вашого населеного пункту є унікальні місця для спостережень. І це позитивний медіа контент, що формує вашу репутацію.
  • Для місцевих жителів, які можуть запрошувати гостей
  • Для фотографів, журналістів, що можуть зробити крутий репортаж

 Що робити далі?

Так, для цього організаторам продукту (бізнесу, екскурсоводам) потрібно знайти більше інформації, а саме аналізувати, думати, вивчати ресурси, моделювати ситуацію та створювати нові креативні продукти. Але це цікаво та захоплююче.

Астрономічний туризм для територій громад, це магніт з ТОП 10, на основі якого можна розвивати локальні туристичні продукти та звісно привернути до себе увагу. І це не потребує значних витрат.

І саме сільські, а особливо гірські території українських Карпат тут мають ключову перевагу, через своє розташування. Адже вони ближче до неба, в горах небо чистіше.

Так, саме пропозиція спостереження за зірками здатна привернути увагу до вас та вашого продукту. А подорож до вас (у похід з вами, проживання у вашій садибі чи готелі) з метою побачити рідкісні астрономічні явища – достойна ціль для поїздок.

Це цінність, за яку клієнти готові заплатити Вам гроші.

Що Вам для цього потрібно?

  1. Сформуйте для себе список 3 – 5 астрономічних явищ, які буде видно у вашій місцевості
  2. Розробіть маршрут, за межі населеного пункту, що б не було міського світла, оберіть перспективне місце для спостереження. Сформуйте його цінність та унікальність.
  3. Сформуйте програму тур продукту (проживання, харчування, послуги супроводу + фотосесія)
  4. Напишіть про те, що ви плануєте зробити за 30-50 днів до події
  5. Просувайте подію, продукт та збирайте групу. Підкреслюйте цінність та статус. Продавайте позитивні емоції.

Що ще дуже важливо. Важливим є емоційний зв’язок.

Звичайно, ви повинні мати фотографію зоряного неба у вашому просторі, щоб ваші гості захоплювались цим видовищем. А ви подумайте, що їм скажете, розповідайте історію. Встановіть емоційний зв’язок між вами, вашим продуктом та вашим гостем.

Уявіть собі які саме емоції будуть відчувати, як дорослі так і діти, коли ви їм скажете, що цей похід з ночівлею в наметах, поруч з вогнищем, та

Ви ж розумієте, що це мрія. Так, побачити зоряне небо чи в небі потоки метеорити мріяли усі з дитинства. Тому бажання приїхати є у багатьох.

Уявіть собі які саме емоції ви будете відчувати, коли побачите це фантастичне видовище. На прикладі Закарпаття це можна робити скрізь: від села Ужок, до Ясіня, від села Торунь до міста Чоп. Скрізь ми можемо спостерігати за цим явищем. То ж це сотні місць, для тисяч глядачів.

А головне, це ринок послуг та економіка туризму (доходи, податки):

  • тур послуг
  • послуг екскурсовода
  • послуг експерта (вчитель астрономії)
  • послуг харчування
  • послуг перевезення
  • послуг прокату спорядження (намети, килимки….)
  • фото послуг та сувенірних світлин

Розвиток економіки туризму в громадах, це не лише цікавий, але й ключовий процес для побудови конкурентної переваги та формування цінностей.

Ми знаємо, що протягом року над небом України проходять різноманітні астрономічні явища, то ж можливостей для розвитку тур продуктів, на основі спостереження за небом є. Ми розкрили для вас ідею на серпень місяць.

На фото – небо над селом Дерцен, джерело:  Культурний шлях – село Дерцен.

Під час своїх навчань, експерт з туризму, керівник «Школи сільського туризму» Олександр Коваль розповідає про техніку створення туристичних продуктів на території громад, які формують привабливість та забезпечують просування на ринку.

Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Залишити коментар

avatar
  Підписка  
Notify of