Звичайно, що кожен підприємець мріє про те, що б його послуги та продукти самі себе просували та продавали. В майбутньому це точно буде. Але сьогодні поки від нас залежить результат. Добре, коли є директор, менеджер, спеціалісти. А коли це звичайна сільська садиба? Що робити власникам? З чого розпочати перспективне планування роботи?

Пропоную Вам короткий алгоритм дій. У подальшому на сайті розкриватиму внутрішню кухню процесу побудови системи маркетингу та продаж продуктів та послуг на селі.

Отже, виділіть час, та проведіть наступну роботу:

  • Аналіз та сегментація клієнтів. Проведіть ретельний аналіз цільової аудиторії клієнтів, окресліть сегменти Ваших клієнтів.
  • Пропозиція для клієнтів. Сформуйте унікальну торгову пропозицію, яка спрямована на вирішення проблем клієнта та задоволення його потреб.
  • Канали просування та продажі. Опишіть, яким чином Ваші цінності пропозиції будуть потрапляти до клієнтів, за допомогою різних інструментів (онлайн та онлайн).
  • Види діяльності. Знайдіть додаткові можливі види діяльності садиби, що допоможуть Вам збільшити її прибутковість та дохідність.
  • Лояльність клієнтів. Розробіть Вашу політику побудови відносин з клієнтами, по кожному сегменту.
  • Фінанси та прибутковість садиби. Побудуйте чіткий графік надходжень за сезонами, сегментами, послугами, які надає садиба.
  • Ресурси. Проведіть оцінку ресурсів садиби на відповідність, актуальність, дохідність. Чи допоможуть вони Вам досягнути результатів.
  • Ключові партнерства. Сформуйте список існуючих партнерів та бажаних.
  • Час та індикатори. Встановіть чіткий час на виконання задач та періоди для оцінювання результатів роботи.
  • План дій. Розпишіть покроковий план дій на рік, квартал, місяць, тиждень.

Підпишіться на тематичну розсилку “Школи сільського туризму” та отримуйте більше порад, новин, інструментів для розвитку вашого бізнесу!

Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Залишити коментар

avatar
  Підписка  
Notify of