Звичайно, що кожен підприємець мріє про те, що б його послуги та продукти самі себе просували та продавали. В майбутньому це точно буде. Але сьогодні поки від нас залежить результат. Добре, коли є директор, менеджер, спеціалісти. А коли це звичайна сільська садиба? Що робити власникам? З чого розпочати перспективне планування роботи?

Пропоную Вам короткий алгоритм дій. У подальшому на сайті розкриватиму внутрішню кухню процесу побудови системи маркетингу та продаж продуктів та послуг на селі.

Отже, виділіть час, та проведіть наступну роботу:

  • Аналіз та сегментація клієнтів. Проведіть ретельний аналіз цільової аудиторії клієнтів, окресліть сегменти Ваших клієнтів.
  • Пропозиція для клієнтів. Сформуйте унікальну торгову пропозицію, яка спрямована на вирішення проблем клієнта та задоволення його потреб.
  • Канали просування та продажі. Опишіть, яким чином Ваші цінності пропозиції будуть потрапляти до клієнтів, за допомогою різних інструментів (онлайн та онлайн).
  • Види діяльності. Знайдіть додаткові можливі види діяльності садиби, що допоможуть Вам збільшити її прибутковість та дохідність.
  • Лояльність клієнтів. Розробіть Вашу політику побудови відносин з клієнтами, по кожному сегменту.
  • Фінанси та прибутковість садиби. Побудуйте чіткий графік надходжень за сезонами, сегментами, послугами, які надає садиба.
  • Ресурси. Проведіть оцінку ресурсів садиби на відповідність, актуальність, дохідність. Чи допоможуть вони Вам досягнути результатів.
  • Ключові партнерства. Сформуйте список існуючих партнерів та бажаних.
  • Час та індикатори. Встановіть чіткий час на виконання задач та періоди для оцінювання результатів роботи.
  • План дій. Розпишіть покроковий план дій на рік, квартал, місяць, тиждень.

Підпишіться на тематичну розсилку “Школи сільського туризму” та отримуйте більше порад, новин, інструментів для розвитку вашого бізнесу!

0 0 голосів
Рейтинг статті
Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Підписка
Сповістити про
guest
1 Коментар
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Леся
Леся
3 років потому

Випадково знайшла цей сайт. Дякую за цікаву інформацію та поради. Хотіла б прочитати Вашу думку щодо перспективи розвитку еко-туризму в Україні цього літа , 2020! Як впливатиме карантин та криза на подорожі по країні, чи варто починати цей бізнес зараз?