Звичайно, що кожен підприємець мріє про те, що б його послуги та продукти самі себе просували та продавали. В майбутньому це точно буде. Але сьогодні поки від нас залежить результат. Добре, коли є директор, менеджер, спеціалісти. А коли це звичайна сільська садиба? Що робити власникам? З чого розпочати перспективне планування роботи?
Пропоную Вам короткий алгоритм дій. У подальшому на сайті розкриватиму внутрішню кухню процесу побудови системи маркетингу та продаж продуктів та послуг на селі.
Отже, виділіть час, та проведіть наступну роботу:
- Аналіз та сегментація клієнтів. Проведіть ретельний аналіз цільової аудиторії клієнтів, окресліть сегменти Ваших клієнтів.
- Пропозиція для клієнтів. Сформуйте унікальну торгову пропозицію, яка спрямована на вирішення проблем клієнта та задоволення його потреб.
- Канали просування та продажі. Опишіть, яким чином Ваші цінності пропозиції будуть потрапляти до клієнтів, за допомогою різних інструментів (онлайн та онлайн).
- Види діяльності. Знайдіть додаткові можливі види діяльності садиби, що допоможуть Вам збільшити її прибутковість та дохідність.
- Лояльність клієнтів. Розробіть Вашу політику побудови відносин з клієнтами, по кожному сегменту.
- Фінанси та прибутковість садиби. Побудуйте чіткий графік надходжень за сезонами, сегментами, послугами, які надає садиба.
- Ресурси. Проведіть оцінку ресурсів садиби на відповідність, актуальність, дохідність. Чи допоможуть вони Вам досягнути результатів.
- Ключові партнерства. Сформуйте список існуючих партнерів та бажаних.
- Час та індикатори. Встановіть чіткий час на виконання задач та періоди для оцінювання результатів роботи.
- План дій. Розпишіть покроковий план дій на рік, квартал, місяць, тиждень.
Підпишіться на тематичну розсилку “Школи сільського туризму” та отримуйте більше порад, новин, інструментів для розвитку вашого бізнесу!
Залишити коментар