Практичні поради з розробки логотипу та фірмового стилю турмаршруту громади від експерта з розвитку зелених маршрутів і зеленого туризму Сергія Толстіхіна.

Створення міцного бренду туристського маршруту громади вимагає комплексу дій та наявності багатьох атрибутів, знань не лише про маркетинг території, але й суміжних галузей (історія, екологія, урбаністика території).

Поради експерта  з розробки логотипу та фірмового стилю для турмаршруту

Перша порада – назва усього туристичного продукту має бути короткою та складатись з 2 – 5 слів. До прикладу, краще назвати “Легенди Пониззя” чи “Велоквест “Шлях Бобра” ніж “Туристичний пішохідно-велосипедний краєзнавчий маршрут по стежках Лісогринівецької Обєднаної територіальної громади”.

логотип маршруту
Приклади логотипів турмаршрутів громади

Сергій Толстіхін радить починати саме з назви, це має бути щось влучне, небанальне і інтригуюче. Назва має складатись з основної назви туристичного продукту і підтитулу, який дає певну розшифровку.

Напр.: Легенди Пониззя: зелений маршрут Бакоти, Шлях Бобра: велосипедні і пішохідні квести в Сатанові.

Логотип. Має бути сучасним і відповідати загальному тону туристичнрого продукту. Намалювати логотип можна попросити знайомого дизайнера, або скоритатись послугою онлайн сервісів, наприклад logotypemaker.com

Після створення назви і логотипу варто завести сторінки в соцмережах (Facebook та Instagram) та створити лендінг (простий односторінковий сайт, адаптований під перегляд на смартфонах). Лендінг можна створити самотужки за допомогою онлайн сервісу https://tilda.cc/ua/.

До наповнення інформацією сайту і мереж Facebook i Instagram слід залучити шкільну молодь вашої громади. Для цього варто зробити оголошення і знайти ініціативних дітей, які розбираються в соцмережах краще ніж дорослі + для них факт такої волонтерської роботи буде надзичайно важливим з точки зору мотивації і самореалізації. А ви вже разом з ними зможете розробити план публікацій (теми, періодичність).

Діти можуть сформувати опис туристичних локацій, зробити власні фотографії, шукати цікаві факти в інтернеті, тощо. Щоб про туристичний потенціал вашої громади було чути в інтернеті. треба робити пости щонайменше 2-3 рази на тиждень, робити конкурси та розіграші, тощо.

Інформаційні стенди. Також для промоції і облаштування туристичного маршруту і донесення до людей інформації про ваш туристичний продукт варто зробити Інформаційно-туристичні мапи з вказанням об’єктів культурної і історичної спадщини, заклади харчування і нічлігу, музеї тощо.

логотип турмаршруту

Буклети з вказанням контактних даних до підприємців і закладів в категоріях:

а) Чим зайнятись?

б) Що подивитись?

в) Де поїсти

д) Де зупинитись?

логотип турмаршруту

В вищезазначених мапах і буклетах не забутьте розмістити посилання на ваші інтернет ресурси.

Також ці поліграфічні матеріали варто розмістити в готелях, хостелах, інфоцентрах найближчих до вашої громади обласних центрах.

шлях бобра
Приклад брендування туристичного маршруту в Сатанові та околицях

Рекомендємо також виготовити і встановити декілька стендів 1х1.5 або більше в вашій громаді в місцях скупчення людей і потенційних туристів (на центральній зупинці автобусної станції, біля головних туристичних обєктів). Це дасть змогу зацікавити туристів і іншими обєктами і скористатись (тобто купити) ваш туристичний продукт.

Бакотський монастир
Зелений маршрут на Дністрі, Староушицька ОТГ

Також варто час від часу зустрічатись з туристами і питатись в них про потреби, чого їм не вистачає, що треба вдосконалити, це дасть вам змогу не стояти на місці і вдосконалювати ваш туристичний продукт.

Якщо коротко підсумувати, то експерт з розвитку зелених маршрутів і зеленого туризму Сергій Толстіхін виокремив би такі кроки з розробки і впровадження туристичного продукту вашої громади:

  • створення ініціативної групи в громаді;
  • залучення до ініціативної групи експертів, фахівців з туризму, активну молодь, представників туристичних організацій і об’єднання їх в повноцінну робочу групу з розвитку туризму в громаді;
  • планування своєї роботи. розробка цілі, задач, розбиття їх в часі, закріплення відповідальних
  • проведення аналізу території, створення бази даних об’єктів спадщини і гравців туристичного ринку (підприємці, музеї, екскурсоводи, садиби тощо);
  • аналіз цільової аудиторії туристів, розбиття їх на групи (сімейний відпочинок, іноземці, активні туристи. проїжджі туристи тощо)
  • робота з підприємцями з метою включення їх оферти в пропозицію туристичного маршруту
  • нанесення обєктів на онлайн мапу;
  • створення сайту і соцмереж;
  • формування SMM команди, створення контент плану і наповнення інформацією своїх ресурсів
  • розробка поліграфії. її розповсюдження
  • робота з туристичними агенціями на предмет включення вашого туристичного продукту в їх пропозицію

Якщо цікаво, залишайте коментарі, будемо продовжувати.

Вам буде також цікавим публікація по темі:

Туристичні маршрути та сільський туризм

Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Залишити коментар

avatar
  Підписка  
Notify of