Що він може дати та навіщо це робити, а головне, хто має це робити? Ці питання часто нам задають під час консультацій та навчань.

Деякі господарі сільських садиб це не знають, але вони автоматично стають відомими людьми, отримують хороші відгуки, рекомендації про послуги, які надають. Їх обговорюють у соціальних медіа, на сайтах, у розмовах коли розповідають про досвід відпочинку, перебування у відпустці. Що про них знають гості? Що вони про це будуть говорити? Як вони звязують послуги сільської садиби, місце перебування, гостинність та господаря? Які у них враження?

Тема розвитку персонального бренду не нова, але у секторі сільського туризму про це все ще не говорять, бо, що хтось вважає, що то лише для бізнесу. Так, ми спостерігаємо таких, що думають, що сільський туризм це не бізнес. Але на щастя, це бізнес, тому питання розвитку персонального бренду господаря садиби актуальний та доречний. Більше того, бренд садиби, бренд послуг та бренд господаря це потрійна сила бренду, що працює на репутацію садиби.

Якщо Ви займаєтесь бізнесом, Ви повинні займатись розвитком та формуванням власного бренду. Ви не можете делегувати цю роботу комусь. Це ваша задача.

Робота з розвитку власного бренду для власника сільської садиби

  1. Розпочніть роботу з розробки персонального бренду з консультації, що б визначити вектор вашого професійного розвитку. Тут важливо розуміти ваші цілі на 1-3-5 років, їх слід узгодити з PR задачами вашого господарства. Якщо їх немає – їх слід створити.
  2. Розглядайте роботу з розвитку власного, персонального бренду, як довгострокові інвестиції. Пам’ятайте, персональний бренд допомагає збільшувати особистий дохід.
  3. Проведіть оцінку вашого цифрового сліду. Що про вас написано в мережі інтернеті, ким. Яким є ваш сайт, профіль у соціальних медіа. Заплануйте провести репутаційний аудит, організуйте збір рекомендацій від ваших клієнтів, але робіть це через посередників, що б дізнатись, що насправді про вас думають вони.
  4. Працюйте з бар’єрами. Вони є у всіх нас. Хтось соромиться назвати вартість послуги, а хтось виступати публічно, чи проводити перемовини з партнерами та клієнтами. Для побудови персонального бренду та посилення бренду сільської садиби ви повинні більше виходити у публічний простір, це не проблема, це задача, яку слід вирішити.
  5. Ваша історія. Найсильніші персональні бренди мають свою історію. Люди, що зацікавлені у співпраці з вами, хочуть знати вашу історію. Напишіть її.

Ваш персональний бренд, це те, як вас бачить світ. Що він про вас думає, згадує. Згадує, як місце відпочинку, простір перебування, людина для спілкування. Через це, вам слід відкоригувати власний бренд та дати поштовх для розвитку інструментів та процесів позиціювання, просування цінностей, філософії, що пропагує сільська садиба. Якщо Ваш бренд буде нечітким, нецікавим, ваші зусилля будуть даремними. Використовуючи інструменти маркетингу та просування, пам’ятаючи про розвиток персонального бренду, вам буде легше достукатись до цільових груп та прихильників. Вони почнуть вас ідентифікувати з певним продуктом, послугою (відпочинок, проживання, гарне місце, те що треба).

Бренд, маркетинг, це не магія чи складна наука. Це здоровий глузд, що керує керівником. Це здатність організації передбачити бажання споживача, та гнучкість згідно його потреб. Власник, господар повинен займатись брендом, що б розуміти настрої та запити споживачів. За кожним успішним брендом стоїть людина, людина з певною харизмою, цінністю, компетенцією. Ви повинні витрачати на це свій час, свою енергію.

Пам’ятайте, ваш бренд, це ваше майбутнє, якщо ви плануєте займатись бізнесом у майбутньому.

Рекомендації та відповідь на питання: «Що робити?» 

По перше – приняти рішення, що ви хочете мати імя та клієнтів. Якщо так, то відкоригуйте стратегію. Якощо ні, то чекайте далі.

По друге, під час просування, ви маєте розділити роботу на дві частини. Одна стосується просування послуг сільської садиби, а друга особисте просування, просування, вас як господаря садиби.

Сформуйте список тем, рекомендацій, публікацій які можуть бути цікаві вашим гостям. Це можуть бути поради, як організувати відпочинок за містом, чи як провести вікенд, або шкільні канікули з родиною. Ви експерт у цьому, адже пропонуєте послуги з організації відпочинку. Скажіть про це. Це нова для вас робота, але це розвиток та капіталізація вашого продукту, послуг, формування вашого бренду.

На нашому порталі ми вже зробили декілька публікацій по темі розвитку бренду сільської садиби. Якщо цікаво, залишайте коментарі, будемо продовжувати.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Підписка
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі