З метою розвитку привабливості сільської садиби, створення нових ринків збуту послуг, які вона пропонує існує потенціал та готовність окремих суб’єктів стати частиною туристичних програм за участі об’єктів сільського туризму.

«Школа сільського туризму» продовжує вас знайомити з можливостями розвитку привабливості та просування сільських садиб. В цій публікації розкриваємо тему використання потенціалу туристичних маршрутів, що проходять в околиці розташування сіл, територій, громад.

Як садибі приєднатись до туристичних маршрутів? На першому етапі, необхідно провести оцінку ресурсів, які є поруч з сільською садибою. Це можуть бути природні об’єкти, гірські маршрути, водойми, історико-культурні пам’ятки, музеї, автомобільні дороги між тими ж таки місцями, та інші.

Де взяти інформацію?

  • Джерелом інформації є інтернет. Введіть в пошук ключові слова: «назва вашого населеного пункту + туристичні маршрути», якщо вже є така інформація, то ви її побачите;
  • Зверніть увагу на національні інтернет сайти: Ukrainer – Експедиція Україною (ukrainer.net), Мандруй Україною (discover.net.ua),  Путівник по Україні (ua.igotoworld.com), Знайдено в Україні (findinukraine.com.ua), Відпочинок в Карпатах (karpaty.info. На сторінках цих сайтів є багато цікавих ідей для розвитку туристичних маршрутів;
  • Джерелом інформації можуть стати місцеві органи влади, а саме управління, що займаються туризмом (як правило вони при відділах економіки, культури, інфраструктури),
  • Місцеві навчальні заклади, що готують фахівців напрямку (факультет туризму);
  • Професійні виставки та ярмарки, що проводяться в різних областях країни (національний, регіональний та локальний рівень);
  • Туроператори та екскурсоводи, які працюють у вашому районі, області чи возять до туристів;
  • Туристичні формаційні центри;
  • Місцеві туристичні об’єднання, спілки;
  • Газети та журнали (друковані та електронні)
  • Власні дослідження, спостереження, інформація з бібліотек, архівів;
  • Та інші джерела. Якщо маєте ще цікаві приклади, додайте в коментарях.

Що робити далі?

Аналізувати інформацію, вивчати досвід інших, спілкуватись з експертами та виробляти власну концепцію, через створення туристичного продукту, який матиме інтерес у туристів.

Приклади.

Наприклад, якщо Ви знаходитесь на перетині туристичного маршруту, то на території садиби, ви можете облаштувати інформаційний стенд, з описовою інформацією про маршрут (додати карту території та місце розташування садиби). Який можна прописати на електронних та друкованих картах, що вже працюватиме на підвищення вашої привабливості та сприятиме зростанню туристичних потоків.

Приклад на території Вінницької, Хмельницької області можна розробити маршрут «Шлях Кармелюка». Для цього слід дослідити місця де він був, зібрати інформацію, розробити концепцію.

Літературні шляхи, що можуть проходити територією сільської садиби. Наприклад це може бути локальний, обласний, між обласний літературний шлях Шевченка, Лесі України, Гоголя (по різним територіям). Ви можете облаштувати кімнату музей, зібрати історичні факти, можна відтворити елементи інтер’єру чи декору. Використати цю інформацію, та подумати яким чином реалізувати ідею. Звичайно, що тут краще  об’єднати зусилля декількох власників садиб.

Що це може дати власнику садиби?

  • Додаткова реклама послуг сільської садиби;
  • Візит туристичних груп до садиби;
  • Згадування садиби у путівниках (електронні, друковані);
  • Додаткові доходи для садиби (відвідувачі можуть купувати вхідні квитки в музей, та продукцію, що виготовляють місцеві виробники)

Що робити далі?

  • Вивчати потенціал та готовність садиби бути включеним до маршрутів;
  • Попрацювати над розробкою концепції, привабливості
  • Розробити алгоритм роботи по просуванню цієї послуги на ринку;
  • Приймати участь у форумах, семінарах по туризму, де презентувати ідею та шукати партнерства;
  • Бути відкритим до співпраці.

Звичайно це складний процес, але дуже цікавий. Головне, що це додаткова можливість не лише привернути увагу до сільської садиби, але й збільшити продажі власних послуг.

Якщо маєте запитання, задавайте нижче у коментарях, а якщо вам було цікаво, поділіться цією інформацією з вашими друзями.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Підписка
Сповістити про
guest
1 Коментар
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Olena
Olena
5 років потому

Власна справа-це основа життя. Зробити перший крок вимагае зусиль та знання про те. чого людина хоче. Бажаю добра та наснаги Олександре. З повагоюОлена моб 0984519741