Без маркетингу не можна, але відношення до маркетингу продуктів та послуг в сільському туризмі, як у господарів так і покупців доволі суперечливе.

Хтось каже, маркетинг це вигадка, даремна трата грошей. Дехто його не розуміє, дехто не цінує, дехто задає питання навіщо це, а хтось каже ми ж відкрились, цього не достатньо?

Маркетинг зводиться не лише до дослідження чи реклами, але це його складові.

Ви продаєте тому, що хочете на цьому заробити гроші, чи тому що хочете, що б клієнт купив ваш продукт чи послугу? Але чи знаєте, про що думає ваш покупець, та що думає про вашу пропозицію? Як він робить покупки? Та чию проблему вирішує ваш продукт?

Але не знаючи це, більшість власників все рівно займаються маркетингом. Існує маркетинг не лише у великого бізнесу, але є й маркетинг окремих особистостей, тим більше міст та територій. Сільська садиба учасник цих процесів та теж повинна займатись маркетингом.

Чим більше маркетингу в сільській місцевості, тим сильніше економіка країни.

Наприклад, коли ви читаєте новини, сидите в соціальних медіа, заходите в магазини, читаєте про те, що написано на різних поверхнях – це теж маркетинг. Коли ви пишете резюме для пошуку роботи, чи відповідаєте на запит по електронній пошті чи у месенджері, це теж маркетинг.

Читайте по темі: Чи потрібен в сільському туризмі маркетинг?

Щорічно, в Україні за ініціативами різних організаторів проводяться сотні семінарів, тренінгів, та конференцій, різні форуми на теми розвитку туризму, де мова йде про розвиток потенціалу та створення продуктів, послуг на території сільських громад.

Усі учасники навчань отримують певну інформацію, але не розуміють, що з цим далі робити. Саме тому, ми почали нашу ініціативу “Школа сільського туризму”.

В цій публікації сформували в одному місці модель інструментів маркетингу для сільської садиби. Звісно, щось можна ще додати, щось почати використовувати пізніше, а щось вже. Але результат буде лише тоді, коли працюватимуть усі компоненти моделі.

Інфографіка: 10 інструментів маркетингу для сільського туризму

маркетинг сільського туризму

Наприклад, якщо ви щось створили, то без реклами донести цю інформацію, цінність до кінцевого споживача буде важко. Тоді виникає питання, які інструменти маркетингу використовувати? Пропонуємо вам користуватись цією моделлю.

Чи лякає вас запитання – розкажіть мені про вашу садибу.  Чи можете ви розповісти про свій продукт, про свою послугу, про те, чому туристу до вас варто приїхати, і чому варто ще раз повернутись тим, хто вже був? Чи працюють ваші сторінки у соціальних медіа? А що саме про вас знає Google, хто йому про вас має сказати?

Вам буде цікавою наша публікація по темі: Як написати текст про «Сільську садибу» на сайт?

Слідкуйте за оновленнями на нашому сайті “Школа сільського туризму”, будемо раді Вас бачити на тренінгах, лекціях, семінарах.

Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Залишити коментар

avatar
  Підписка  
Notify of