Сьогодні турист, що обирає відпочинок у сільській місцевості чим далі, тим більш вимогливо обирає де зупинитись. Це має стати сигналом для господарів, спонукаючи їх не лише до роздумів, а й до розуміння того, що керує покупцем, що він хоче, які його вимоги, якою повинна бути ціна та якість.

Започатковуємо серію публікацій на важливу тему «Збільшення прибутків у сільському туризмі», від онлайн-платформи «Школа сільського туризму».

Підготувати цей матеріал мене змусив останній тренінг «Зелена майстерня: шлях до мільйона» для тих хто планує та має вже власну сільську садибу. На тренінгу наголосив, що якщо хочемо розвивати туризм, маємо розвивати важливу його складову – базу нічлігу, та розширювати спектр послуг що може надавати сільська садиба. Під час розгляду цікавих прикладів, задач, обговорення проблем та інструментів, обміну досвідом, та пошуку шляхів вирішення проблем, прозвучало таке питання від учасника:

Як бути, якщо немає часу на розвиток пристуності садиби у соціальних медіа, а відповіді на питання читачів забирають багато ресурсів та нервів.

Якщо коротко.

Надходить повідомлення у месенджер і потім ще 40 уточнюючих запитань. Як витримати цей процес, та невідомо, як його зупинити, що б не образити клієнта.

Немає ідей, що писати та як користуватись. Як не втратити клієнта? Що робити?

На мою думку, не варто боятись соціальних медіа, більше того, їх слід активно використовувати. Ви завжди можете мати під руками онлайн документ, де є основні питання та відповіді про проживання у Вашій садибі. Це може бути 10-20 питань, на усі випадки життя. Пропонуйте клієнтам з ними познайомитись.

Якщо далі не припиняються питання, то можливо немає цілі купити у вас щось? А є бажання просто поговорити. Візьміть паузу. Повідомте, що відпишете пізніше.

Спитав, чому не користуються послугами smm менеджера? Це може робити спеціально навчена людина, навіть член родини господаря садиби. Делегування повноважень тим, хто має розуміння, бажання, відчуття заощадить вам не лише нерви, кошти, але й збільшить доходи.

Думка.

На що звернув увагу. Ми часто багато уваги приділяємо дрібницям, на яких не варто фокусувати свою увагу. Вони повинні зупиняти нас у нашому розвитку.

Спитайте себе, чи реально ви оцінюєте свою роботу? Чи просто скаржитесь на те, що багато працюєте, а мало результатів? А зараз спитайте себе, а які повинні були бути результати?

Чи зафіксований у вас план дій на місяць? Тиждень? З врахуванням специфіки сезонності?

Наприклад, якщо у Вас сільська садиба на 20 ліжко місць:

  • за місяць (тривалість 30 днів), ви можете продати 600 ліжко місць, при 100% продаж
  • на який % продаж ви орієнтувались? Чим керуєтесь при плануванні та прогнозуванні? Все просто, якщо 30%, то ви мали продати 180 ночей. Тобто туристів.
  • а яка вартість ночі, за номер, чи ліжко місце? Якщо 250 грн, то ви мали отримати 45 тис грн. на місяць?
  • а який у вас середній чек? 200 грн? ви рахуєте лише ліжко місце?
  • то скільки ви недоотримали?

Питання до себе.

Спитайте себе, а скільки ночей проводить у вас турист? Що зробити, що б проживав довше? Чи можна, та за рахунок чого подвоїти суму чеку. Що це Вам дасть?

Друзі. Єдиний спосіб удосконалити свій бізнес, а сільський туризм це бізнес, це реально оцінити себе, свою роботу та свої можливості та створити собі стратегію, робочий план та діяти.

Спитайте себе. Де ви помилились? З чим помилились? З очікуваннями, прогнозами, з ціноутворенням? Що ще можна зробити? Чому нічого не працює?

Як зробити зробити перетворення сільської садиби з незадовільного бізнесу у дохідний об’єкт індустрії гостинності.

Що робити? Так як збільшити прибуток?

  • Вихід простий – потрібно розвивати власну компетенцію, та професійні навики. Ви повинні керувати власною садибою, як директор, менеджер, з усіма стандартами роботи.
  • Почніть займатись активними продажами та просуванням. Чим більше компетенцій тим більша маркетингова сила.
  • Шукайте однодумців, партнерів, які відповідають вашим цінностям та принципам, разом, вам буде легше долати труднощі та виконувати задачі.
  • Ставте собі задачі, чим вони конкретніші тим краще. Обов’язково пропишіть терміни на виконання, та зрозумійте, що для цього потрібно, які саме та коли ресурси, капітал.
  • Капітал, це не завжди гроші, але це завжди знання, досвід, компетенції, партнерства, можливості, підтримка, ідея.
  • Вивчайте маркетингову інформацію, про ринок, про споживачів, про тренди та тенденції, ключові запити, очікування.
  • Давайте відповідь на питання – кому саме потрібні ваші послуги. Робіть припущення, та шукайте їм підтвердження чи спростування.

Не бійтесь ставати підприємцем. Не переживайте, хтось вас помітить та почне критикувати, а ви ще може не готові. Зробіть впевнений крок до ринку та зростання доходів. Усім добра та зростання.

Слідкуйте за анонсами та підписуйтесь на наші оновлення в соц медіа.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Підписка
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі