«Школа сільського туризму» формує базу знань, яка буде корисною для власників приватних садиб, підприємців, фермерів, представників органів місцевого самоврядування та інших осіб, що мають інтерес у здійсненні підприємницької діяльності у сільській місцевості.

Якщо Вам цікаво побудувати успішну бізнес-модель приватної садиби, створити справжні цінності, розуміти клієнтів, навчитись самостійно просувати послуги, ставити задачі та виконувати їх, розвивати власну компетенцію, підвищувати кваліфікацію, приймати продуктивні рішення, залучати ресурси, будувати партнерства, створювати та пропонувати клієнтам те що вони хочуть, то Вам необхідно розуміти з чого складається бізнес-модель та що з нею робити.

Інформація буде оновлюватись.

Отже, зібрали для Вас основні терміни, що стосуються побудови бізнес моделі приватної садиби.

  • Бізнес модель приватної садиби – це план дій, взаємовідносини, опис способу створення економічної цінності з метою отримання доходу та прибутку від власної діяльності.
  • Відносини з клієнтами сільського туризму – тип відносин, що встановлюються, підтримуються та утримуються між господарем та кожним клієнтом з цільового сегменту.
  • Витрати сільської садиби – опис усіх можливих витрат, що пов’язані з реалізацією бізнес моделі господарства за визначений період.
  • Сегментація клієнтів приватної садиби – людина чи група людей, організацій, що мають потребу, здійснюють пошук інформації, планують здійснити візит, готові замовити послугу приватної садиби та скористатись нею.
  • Канали продажів послуг сільської садиби – це модель, що описує, яким чином господар приватної садиби передає ціннісну пропозицію клієнту за допомогою каналів комунікації, просування та продажу послуг.
  • Канали комунікацій в сільському туризмі – це конкретні засоби масової інформації, що використовуються для донесення інформації, ціннісної пропозиції цільовому споживачу.
  • Ключові ресурси  сільської садиби – основні активи, які потрібні та якими володіє господар, що забезпечують реалізацію економічної моделі та її прибутковість.
  • Просування приватної садиби – це форма повідомлень, які господар використовує для донесення інформації до цільової аудиторії, клієнтів, їх переконання чи нагадування їм про свої послуги та продукти.
  • Потоки доходів сільської садиби – результат успішної діяльності господаря, після реалізації основної та додаткової послуги, ціннісної пропозиції, клієнту, та оплати ним за це коштів.
  • Партнерства сільської садиби – перелік постачальників ресурсів, партнери господаря, альтернативні рішення,
  • Прибуток сільської садиб – кошти, що залишаються у господаря садиби, після вирахування усіх затрат з отриманих доходів за визначений період.
  • Ціннісна пропозиція приватної садиби – це продукти та послуги, які пропонує приватна садиба, що становлять цінність для цільової аудиторії.

Ці та, інші питання, ми будемо висвітлювати на онлайн-платформі “Школа сільського туризму”.

Слідкуйте та підписуйтесь  за оновленнями.

Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Залишити коментар

avatar
  Підписка  
Notify of