Різний потенціал та рівень розвитку громади передбачає індивідуальний підхід у побудові її стратегії, формування конкретних кроків реалізації завдань, формування іміджу та побудові бренду.

Посилення конкуренції між територіями, громадами за залучення туристів, реалізації грантових та інвестиційних проектів в Україні, призводить до того, що більш активні лідери громад, розпочали роботу з формування та просування регіональних брендів громад.

Завдання брендингу території є формування бажаного іміджу певної території громади у свідомості цільових груп.

Тренінг “Брендинг території громади” за участі експерта з туризму та маркетингу території допоможе громаді зрозуміти, як організувати систему побудови моделі формування та просування територіального бренду.

Тренінг призначений для:

  • керівників, заступників органів місцевого самоврядування, лідерів та депутатів об’єднаних територіальних громад, представників управлінь та департаментів виконавчої влади, тим хто відповідає за туризм, інвестиції, економіку, інфраструктуру, культуру;
  • керівників та лідерів підприємств індустрії туризму, кому цікавий розвиток внутрішнього туризму
  • журналістам, блогерам, вчителям, представникам громадських організацій, активним жителям громади, що піклуються про її розвиток, займаються питаннями її популяризують.

За результатами тренінгу Ви:

  • зрозумієте загальні принципи побудови бренду території
  • навчитесь будувати концепцію формування позитивного іміджу громади, просування території та розвиток внутрішнього туризму
  • розглянете декілька механізмів підвищення інвестиційної привабливості території громади та розвитку туризму
  • дізнаєтесь, як сформувати систему показників ефективності програми маркетингу та брендингу території
  • матимете змогу обговорити кращі практики розробки іміджевої політики громади та привабливості туризму

Програма та тривалість тренінгу

  • Для чого потрібен громаді бренд та як заявити про себе
  • Цільові групи у брендингу території
  • Алгоритм створення бренду території: етапи, роботи, методи, учасники, результати
  • Кращі практики створення брендів у світі та Україні
  • Логотип, розробка візуальних символів
  • Технології створення позитивного іміджу території громади
  • Залучення громади, оцінка та громадська думка
  • Оцінка ефективності маркетингу території
  • Моделі розвитку туризму в громаді та місце бренду
  • Позиціювання та брендинг громади

За результатами спілкування з замовником, зміст програми та тривалість тренінгу визначається в залежності від завдання та потреби. Типова структура тренінгу, може включати обговорення наступних питань, що представлені вище.

Дата та місце проведення: на замовлення

З питань замовлення та проведення тренінгу пишіть на електронну пошту: [email protected]

0 0 голосів
Рейтинг статті
Олександр Коваль
Автор

Підприємець, бізнес – консультант, мандрівник, блогер, тренер та викладач. Засновник Туристичного – інформаційного центру «Турінформ Закарпаття». Розвиваю та дарую ідеї для розвитку власної справи. Інтереси: маркетинг та продажі, pr&брендинг, smm; Сектор: туризм та готельно-ресторанний бізнес, виробництво натуральних продуктів харчування.

Підписка
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі