Різний потенціал та рівень розвитку громади передбачає індивідуальний підхід у побудові її стратегії, формування конкретних кроків реалізації завдань, формування іміджу та побудові бренду.
Посилення конкуренції між територіями, громадами за залучення туристів, реалізації грантових та інвестиційних проектів в Україні, призводить до того, що більш активні лідери громад, розпочали роботу з формування та просування регіональних брендів громад.
Завдання брендингу території є формування бажаного іміджу певної території громади у свідомості цільових груп.
Тренінг “Брендинг території громади” за участі експерта з туризму та маркетингу території допоможе громаді зрозуміти, як організувати систему побудови моделі формування та просування територіального бренду.
Тренінг призначений для:
- керівників, заступників органів місцевого самоврядування, лідерів та депутатів об’єднаних територіальних громад, представників управлінь та департаментів виконавчої влади, тим хто відповідає за туризм, інвестиції, економіку, інфраструктуру, культуру;
- керівників та лідерів підприємств індустрії туризму, кому цікавий розвиток внутрішнього туризму
- журналістам, блогерам, вчителям, представникам громадських організацій, активним жителям громади, що піклуються про її розвиток, займаються питаннями її популяризують.
За результатами тренінгу Ви:
- зрозумієте загальні принципи побудови бренду території
- навчитесь будувати концепцію формування позитивного іміджу громади, просування території та розвиток внутрішнього туризму
- розглянете декілька механізмів підвищення інвестиційної привабливості території громади та розвитку туризму
- дізнаєтесь, як сформувати систему показників ефективності програми маркетингу та брендингу території
- матимете змогу обговорити кращі практики розробки іміджевої політики громади та привабливості туризму
Програма та тривалість тренінгу
- Для чого потрібен громаді бренд та як заявити про себе
- Цільові групи у брендингу території
- Алгоритм створення бренду території: етапи, роботи, методи, учасники, результати
- Кращі практики створення брендів у світі та Україні
- Логотип, розробка візуальних символів
- Технології створення позитивного іміджу території громади
- Залучення громади, оцінка та громадська думка
- Оцінка ефективності маркетингу території
- Моделі розвитку туризму в громаді та місце бренду
- Позиціювання та брендинг громади
За результатами спілкування з замовником, зміст програми та тривалість тренінгу визначається в залежності від завдання та потреби. Типова структура тренінгу, може включати обговорення наступних питань, що представлені вище.
Дата та місце проведення: на замовлення
З питань замовлення та проведення тренінгу пишіть на електронну пошту: [email protected]