Як зробити можливість стати ближче до зірок трендом та до чого тут астрономічний туризм? Дізнайтесь більше у нашій публікації.
Розвиток внутрішнього туризму України активно розвивається, люди шукають можливість куди поїхати та що побачити. Як за рахунок астрономічного туризму у 2021 році підвищити інтерес до вашого бізнесу, громади?
Ловіть ідею на мільйон. Все просто, заробляйте на небі. За рік, ми маємо десятки астрономічних явищ. Одне з них персеїди.
Це цікава та захоплююча історія про минуле, про комету та її хвіст, про енергетику та вражаючі емоції. Ви знаєте, що люди полюбляють історії.
Кому підійде дана ідея?
- Звичайно це ідея для бізнесу, починаючи від сільських садиб, готелів, до закладів харчування, екскурсоводів, туроператорів
- Для територіальних громад? Так, ви можете розповідати, що на території саме вашого населеного пункту є унікальні місця для спостережень. І це позитивний медіа контент, що формує вашу репутацію.
- Для місцевих жителів, які можуть запрошувати гостей
- Для фотографів, журналістів, що можуть зробити крутий репортаж
Що робити далі?
Так, для цього організаторам продукту (бізнесу, екскурсоводам) потрібно знайти більше інформації, а саме аналізувати, думати, вивчати ресурси, моделювати ситуацію та створювати нові креативні продукти. Але це цікаво та захоплююче.
Астрономічний туризм для територій громад, це магніт з ТОП 10, на основі якого можна розвивати локальні туристичні продукти та звісно привернути до себе увагу. І це не потребує значних витрат.
І саме сільські, а особливо гірські території українських Карпат тут мають ключову перевагу, через своє розташування. Адже вони ближче до неба, в горах небо чистіше.
Так, саме пропозиція спостереження за зірками здатна привернути увагу до вас та вашого продукту. А подорож до вас (у похід з вами, проживання у вашій садибі чи готелі) з метою побачити рідкісні астрономічні явища – достойна ціль для поїздок.
Це цінність, за яку клієнти готові заплатити Вам гроші.
Що Вам для цього потрібно?
- Сформуйте для себе список 3 – 5 астрономічних явищ, які буде видно у вашій місцевості
- Розробіть маршрут, за межі населеного пункту, що б не було міського світла, оберіть перспективне місце для спостереження. Сформуйте його цінність та унікальність.
- Сформуйте програму тур продукту (проживання, харчування, послуги супроводу + фотосесія)
- Напишіть про те, що ви плануєте зробити за 30-50 днів до події
- Просувайте подію, продукт та збирайте групу. Підкреслюйте цінність та статус. Продавайте позитивні емоції.
Що ще дуже важливо. Важливим є емоційний зв’язок.
Звичайно, ви повинні мати фотографію зоряного неба у вашому просторі, щоб ваші гості захоплювались цим видовищем. А ви подумайте, що їм скажете, розповідайте історію. Встановіть емоційний зв’язок між вами, вашим продуктом та вашим гостем.
Уявіть собі які саме емоції будуть відчувати, як дорослі так і діти, коли ви їм скажете, що цей похід з ночівлею в наметах, поруч з вогнищем, та
Ви ж розумієте, що це мрія. Так, побачити зоряне небо чи в небі потоки метеорити мріяли усі з дитинства. Тому бажання приїхати є у багатьох.
Уявіть собі які саме емоції ви будете відчувати, коли побачите це фантастичне видовище. На прикладі Закарпаття це можна робити скрізь: від села Ужок, до Ясіня, від села Торунь до міста Чоп. Скрізь ми можемо спостерігати за цим явищем. То ж це сотні місць, для тисяч глядачів.
А головне, це ринок послуг та економіка туризму (доходи, податки):
- тур послуг
- послуг екскурсовода
- послуг експерта (вчитель астрономії)
- послуг харчування
- послуг перевезення
- послуг прокату спорядження (намети, килимки….)
- фото послуг та сувенірних світлин
Розвиток економіки туризму в громадах, це не лише цікавий, але й ключовий процес для побудови конкурентної переваги та формування цінностей.
Ми знаємо, що протягом року над небом України проходять різноманітні астрономічні явища, то ж можливостей для розвитку тур продуктів, на основі спостереження за небом є. Ми розкрили для вас ідею на серпень місяць.
На фото – небо над селом Дерцен, джерело: Культурний шлях – село Дерцен.
Під час своїх навчань, експерт з туризму, керівник «Школи сільського туризму» Олександр Коваль розповідає про техніку створення туристичних продуктів на території громад, які формують привабливість та забезпечують просування на ринку.