PR та брендинг у сільському туризмі – розкажемо про те, як бути на слуху та у списку рекомендованих, як збільшити кількість згадувань у медіа та прихильність клієнтів.
Жоден бізнес, у тому числі й сільська садиба, не може успішно функціонувати без ефективної та продуманої PR-стратегії, що дозволить сформувати імідж та репутацію не лише сільської садиби, її господаря чи послуг, які вона пропонує, але й громади, де вона розміщена.
Розробляємо індивідуальні PR-стратегії для сільських садиб, виробників регіональних продуктів, прописуємо концепції брендів.
Якщо вас цікавить відповідь на запитання:
- Як змусити медіа, блогерів говорити про сільську садибу
- З чого складається PR-стратегія
- Як стати брендом та що це дасть
- Як управляти комунікаціями та брендом сільської садиби
Ви можете записатись на консультацію, чи тренінг “PR та брендинг туризмі” (анонс буде оголошено додатково).