SMM у сільському туризмі – один з інструментів, що дозволяє формувати привабливість сільської садиби, взаємодіяти з цільовими групами клієнтів та партнерів.
Що потрібно знати про SMM у сільському туризмі? Отже, SMM це:
- Це технологія, процес взаємодії та системного залучення уваги цільових груп, до послуги чи продукту, через використання соціальних мереж
- Це комплекс дій, що дозволяє організувати роботу з просування вашого бізнесу, бренду у соціальних мережах, які читає ваша цільова аудиторія.
- Інструмент, що дає переходи на сайт, ознайомлення з компанією чи купівлі товару безпосередньо на сторінці.
- Соціальні медіа, як канал просування послуг та продуктів.
Які соціальні мережі, популярні в Україні? ТОП 7 соціальних мереж, що можуть допомогти власнику сільської садиби:
- YouTube
- Telegram
- TikTok
На наших тренінгах, ми навчаємо:
- як ефективно використовувати кожну з соціальних мереж
- як формувати план публікацій на тиждень, місяць, квартал, та не заплутатись
- де брати ідеї та як створити дизайн самостійно.
Чому важливо використовувати соціальні мережі в роботі сільської садиби?
Хтось скаже, навіщо це нам, або у нас немає часу, хтось їх ненавидить, але є ті, хто успішно їх використовує та отримує від них максимум:
- отримує нових клієнтів та взаємодіє з постійними
- використовує, як джерело актуальних новин
- знаходить там партнерів та друзів, однодумців
- формує репутацію бренду садиби
- Стає джерелом інформації для медіа.
Якщо вас цікавить відповідь на запитання:
- Як правильно оформити профіль сторінки у соціальних медіа?
- Про що писати, у діяльності сільської садиби?
- Як ефективно взаємодіяти з коментарями та відгуками?
- Як отримати клієнтів та збільшити продажі?
Ви можете записатись на консультацію, чи тренінг “SMM у сільському туризмі” (анонс буде оголошено додатково).